יצירת סינרגיה בין תכנון אדריכלי ועיצוב פנים

חלל מגורים, בין אם מדובר בדירה, בפנטהאוז, בבית  דו משפחתי, או בוילה יוקרתית, הוא המקום היחידי שמוקדש כל כולו למען רווחת דייריו, מבלי להתחשב בשיקולים נוספים שמשפיעים על עיצוב חללים למטרות עסקיות, ציבוריות, או אחרות.

עיצוב אידיאלי של חלל זה, צריך לשקף בצורה הטובה ביותר את טעמם, סגנון חייהם והעדפותיהם ולענות על כל צרכיהם של הדיירים.

לכאורה, בימינו, קל מאד לעצב את הבית המושלם: השוק מלא בהיצע שופע של חומרי בנייה מתקדמים, רהיטים, ואביזרים בכל סגנון, מרקם וצבע והרשתות החברתיות מוצפות בתמונות של חדרים יפהפיים ובשלל רב של טיפים לעיצוב.

אבל בסופו של דבר, כשניגשים למלאכה, מגלים שלא כל כך פשוט לעצב בית באמצעות גוגל וזו הנקודה שבה בדרך כלל, מחליטים לפנות לאנשי מקצוע, שיודעים לגבש את התמונה העיצובית המלאה ולהוציאה אל הפועל.

בשלב זה מגלים גם, שאנשי מקצוע יש הרבה, ושכל פן בעיצוב דורש מומחיות משלו:

תכנון אדריכלי דורש הכשרה וידע שונים מאלה שדורש תכנון ועיצוב פנים ועל אלה מתווספות נישות מקצועיות של עיצוב תאורה, הום סטיילינג, ליקוט פריטי אמנות, עיצוב חוץ (גינות ומרפסות) ועוד.

עבודה מול מספר בעלי מקצוע נפרדים הופכת את פרויקט הבנייה או השיפוץ למשימה מפרכת ומייגעת, דורשת המון התעסקות בתיאום ומעלה את הסיכויים לתוצאה מוגמרת שנראית כמו עבודת טלאים.

 

3 טיפים לבחירה חכמה של אנשי המקצוע

כדי ליצור שפה עיצובית אחידה והרמונית בין מראהו החיצוני של הבית לבין עיצוב הפנים והחוץ שלו, אפשר ומומלץ ליישם כמה צעדים פשוטים בבחירת נותני השירות שבידיהם תופקד מלאכת התכנון והעיצוב:

  1. לבחור במשרד עיצוב המציע את כל השירותים הרלבנטיים לפרויקט ולא לפזר את המשימות בין אנשי מקצוע שאין קשר ביניהם.
  2. לוודא שמדובר במשרד מנוסה ומקצועי, עם רקורד מוכח, המלצות מלקוחות קודמים וידע מעשי בתכנון ועיצוב חלל מגורים דומה לזה שעל הפרק.
  3. לראות ולהתרשם מפרויקטים שהמשרד תכנן והוציא לפועל.

 

 

תכנון אדריכלי, עיצוב פנים וחוץ, הום סטיילינג ועוד – תחת קורת גג אחת

ב”אטלייהדומוס” אנו מתמחים מזה קרוב ל-3 עשורים בתכנון אדריכלי ובעיצוב חללי מגורים יוקרתיים ועל-זמניים ולאורך כל השנים אנו פועלים מתוך תפיסה הוליסטית לפיה, השלם גדול מסכום חלקיו.

מה זה אומר? שאנו מאמינים שיש חשיבות עצומה והשפעה גדולה לכל פרט ולכל פריט, גדול כקטן, וכך גם לחיבור התפיסתי, העיצובי והפונקציונלי בין כל מרכיבי הבית: התכנון המבני, עיצוב הפנים, עיצוב החוץ, האביזרים, האמנות וההלבשה הסופית של החלל.

כל הפרויקטים שלנו מתוכננים ברמת גימור גבוהה ומוקפדת ותוכלו לבצע אתנו את כל הפרויקט מתחילתו ועד סופו, מבלי להזדקק לשירותיהם של אנשי מקצוע נוספים.

אם החלטתם לשפץ נכס קיים, לבנות בית חדש, או להשביח נכס במטרה למקסם את מחיר המכירה שלו,

אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר:

בטלפון: 052-771-5026

באימייל: guy@guybuchalter.com

או באמצעות מילוי פרטים בטופס הפנייה בעמוד “צור קשר” באתר

תכנון אדריכלי ועיצוב פנים
Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest