יש שיתייחסו אליו כאל פשרה בין שתי אפשרויות ויש שיראו בו השלם הגדול מסך חלקיו. אם עיצוב פנים כפרי מודרני מעורר בכם דווקא את התחושה השנייה, סביר להניח שזהו סגנון העיצוב על פיו אתם רוצים לעצב את ביתכם. החיבור בין שני סגנונות העיצוב שלכאורה מנוגדים זה לזה הוא אינו מקרי. סגנון העיצוב המודרני הוא סגנון מאוד נקי המבוסס על גוונים אחידים וקווים מיושרים, בעוד הסגנון הכפרי נותן ביטוי רב יותר לגוונים, תצורות וחומרי גלם. אצל רבים, מעורר הסגנון המודרני מעין תחושה סינטטית, שגם מגובה בחומרי הגלם בהם נעשה שימוש, אך גם תחושה של אלגנטיות ויוקרה שעליהם הם אינם רוצים לוותר וזה בדיוק המקום בו שילוב הסגנון הכפרי יכול לעשות קסמים.

 

זה לא כזה פשוט

אנשים רבים הניגשים למשימת עיצוב הבית, נוטים להתייחס לסגנונות העיצוב כאל מסגרת נתונה שרק צריך לבחור וממנה נובע העיצוב כולו. במידה מסוימת זה נכון, אלא שהמסגרת הזאת כוללת בתוכה אינסוף אפשרויות – אפשר לעצב מאה בתים על פי עיצוב פנים כפרי מודרני וכל אחד מהם עדיין ייראה שונה לחלוטין מהאחר. אם אתם בוחרים באופציה הזאת, אתם רוצים להחליט תחילה מה יהיה הסגנון הדומיננטי מבין השניים ומה יהיה המינון של כל אחד מהם. מכאן יש עוד הרבה החלטות שצריך לקבל לגבי האופן בו יבוא כל סגנון עיצוב לידי ביטוי, באילו חלקים של הבית, באילו אלמנטים של עיצוב, בחומרי הגלם, במרקמים, בגוונים, בשילובים ובסידור הכולל של המרחב.

אתם חייבים מומחה

הצורך לתכנן נכון כל פרויקט עיצוב פנים כפרי מודרני הוא צורך ממשי וכמוהו גם הצורך לשמור את תהליך התכנון ברמת השפיות. עם כל כך הרבה פרטים וכל כך הרבה אפשרויות, אתם חייבים מתודולוגיה מקצועית שמחוברת לעקרונות מקצועיים ואת זה תוכלו למצוא אך ורק אצל מעצב פנים מקצועי, רצוי כזה שמתמחה בשילוב המיוחד הזה שבין סגנון העיצוב הכפרי והמודרני.

הסטודיו לעיצוב פנים ואדריכליות של גיא ואורנית בוכהלטר מעמיד לרשותכם שילוב יוצא דופן של יכולות אדריכליות ועיצוב פנים עם התמחות בסגנון העיצוב המודרני, בסגנון הכפרי ובמיוחד בשילוב שבין שניהם. בסטודיו בוכהלטר תוכלו לעבור תהליך מרנין, מרגש וסופר מקצועי לעיצוב ביתכם כשלכל אורכו תוכלו להרגיש שליטה מלאה בתהליך לצד ההבנה שמישהו אוחז בידכם ומוביל אתכם בדרך הנכונה אל עבר בית החלומות שתמיד רציתם. לקביעת פגישת היכרות וקבלת מידע נוסף, צרו עמנו קשר עוד היום בטלפון 052-7715026 ונשמח לעמוד לרשותכם.

עיצוב פנים כפרי מודרני
Share on facebook
Share on google
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on pinterest